יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

מזל שיש כל כך הרבה מוצרים לתינוקות


עוד לפני שהתקרבנו אל הלידה עצמה התחלנו לברר על ציוד מתאים לתינוקת שלנו. לא רצינו להשאיר שום דבר ליד המזל, ורצינו לדאוג לכל צורך שיכול להיות לתינוקת שלנו – עוד לפני שידענו בכלל מה הצרכים שיכולים להיות לה. יש מגוון רחב של ציוד לתינוק מסוגים שונים: מנשא לתינוק (בהתאם לגיל), אמבטיה לתינוק (כדי שיהיה נוח לרחוץ אותו), ציוד לתינוק באופן כללי, צעצועים לתינוק ושאר אביזרים. למרבה המזל, בחנויות השונות יודעים להציע את כל המידע הדרוש.

אחרי שהתחלנו לחפש, נדהמנו מכמות המוצרים השונים שיש עבור הורים. מדובר בחוויה מבלבלת ביותר ומלאה בפרטים רבים, אשר צריך לדעת לברור מתוכם את הדברים הנכונים. ההמלצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת בנושא, היא להיוועץ עם כל האנשים באיזור כדי ללמוד מהלקחים שלהם, ולהבין במה חשוב להתמקד קודם כל. אחרי הכל אי אפשר לדעת הכל מראש, ויש דברים אשר לומדים בדרך. זכרו כי תמיד, ככל שיהיה צורך, תוכלו לקנות את הציוד גם אחר כך. עם זאת, חשוב לקבל תמונה על הדברים שחשוב שיהיו לכם מלכתחילה.

כך הדבר גם בכל הפעולות האחרות. הורים רבים מוטרדים מהפעם הראשונה שהם עושים לבדם אמבטיה לתינוק: עד איזה גובה יש למלא מים, באיזה טמפרטורה ועוד שאלות רבות. אם יש לכם את הציוד המתאים תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הדברים נכון.

כמו כן, נראה שכמעט ולא צריך להדגיש את זה, בבחירת מנשא לתינוק או כל פריט ציוד לתינוק שהוא, חשוב להקפיד על בחירת מוצרים אשר עומדים בתקני בטיחות מחמירים כגון תקן הבטיחות של המכון הישראלי לתקנים. כך אתם יכולים להיות רגועים, כי ציוד לתינוק שקניתם הוא שימושי ובטוח.