יום שבת, 19 בנובמבר 2011

לבחור ציוד לתינוק גם לרווחתכם



הגיע הזמן לקנות ציוד עבור לתינוק שלכם שעומד להיוולד או שזה עתה נולד. הורים רבים בוחרים ציוד לתינוק שלהם תוך מחשבה מרובה על התינוק עצמו, וזה כמובן חשוב והכרחי. אבל צריך לזכור שפעמים רבות (אם כי לא בכולן), הבחירה צריכה להיות גם בהתאם לנוחות שלכם לא פחות מאשר הנוחות של התינוק. למה הכוונה בעצם? ואיך מוצרי תינוקות בכלל קשורים לעולם המבוגרים?

אתם משתמשים בציוד עצמו

צריך לזכור שיש פעמים רבות, בהן ציוד לתינוק מופעל על ידי ההורים עצמם, באינטראקציה מסוימת עם התינוק, או אפילו בלעדיו. קחו לדוגמה את המקרה של משאבות ההנקה - אמנם הן ללא ספק נכנסות להגדרה של ציוד לתינוק, אבל היחידות שעושות בהן שימוש הן האימהות. אם נלך לדוגמה של אינטראקציה עם התינוק, נוכל עדיין להישאר בעולם ההנקה - כאשר יש צורך לבחור כריות הנקה. כריות ההנקה צריכות להיות נוחות גם עבור התינוק וגם עבור האם. לכן, גם אם התינוק לא יודע להחוות דעה -  אתם בהחלט יכולים לתת אותה.

לעצב את החדר בצורה טובה

הדבר נכון גם כאשר צריך לבחור ציוד לתינוק, אשר יהווה מרכיב חשוב בחדר שלו. אני תמיד זוכרת שהתינוק שלי עדיין לא עצמאי, ולכן אני אעשה שימוש רב בציוד שאקנה. לדוגמה - שידת החתלה. בואו נודה בזה - לתינוק שלכם לא כל כך משנה באיזה גובה השידה שלו או כמה מגירות יש בה - אבל לנו זה בהחלט משנה. הדבר נכון אפילו כאשר אנחנו הולכים לחנות של ציוד לתינוק, ורוצים לקנות עבורו עריסה או מיטה. חשוב שתבחרו מיטות ועריסות שאתם תדעו איך להזיז אותן, להגביה ולהנמיך אותן בצורה שתהיה פשוטה ומובנת עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה